19 septembrie 2007

Ce zice helpdesk-ul BT...

Stimata d-na,

Imi primul rand ne exprimam regretul fata de cele intamplate si va asiguram ca vom investiga pe indelete situatia, luand ulterior masurile necesare .

In legatura cu subscrierea la serviciul BT 24 - este posibila la orice unitate din tara, independent de sucursala unde aveti deschis contul.

In functie de optiunea d-voastra, plicurile securizate continand datele de acces pot sa ajunga prin posta securizata in maxim 3 zile de la data depunerii cererii.
Exemplarul d-voastra de contract va va fi furnizat cu o intarziere de aproximativ o saptamana -datorata necesitatii verificarii datelor si semnarii contractului de catre reprezentantii unitatii la care v-ati deschis prima data cont.

Pentru a vi se pune la dispozitie documentatia de subscriere si acorda toata asistenta necesara, va rugam sa va adresati agentiei Dristor (care am inteles este cea mai apropiata de d-voastra) -d-lui Razvan Filipescu-sef agentie Dristor.

Va multumim de intelelegere, va stam la dispozitie cu orice informatie legata de BT 24 si ne adresam cu rugamintea de a ne tine la curent cu evolutia situatiei.

O zi buna !


LOCALITATE:
Bucuresti

DOMENIU INTEROGARE:
BT24 - Internet Banking

INTEROGARE:
Va rog sa cititi ce scrie in acest link si sa imi spuneti daca vi se pare normal din partea unei angajate Banca Transilvania. Era agentia de la Dristor, de pe Bd. Camil Ressu, Bucuressti. http://bianqua.blogspot.com/2007/09/cat-de-greu-e-sa-ai-online-banking-in.html

Cu stima,