24 septembrie 2007

Servicii proaste şi marketing prost - RDS

RDS vinde pe bani buni, sunt convinsă, locul de nr. 1 pe telecomandă. Când s-a lansat Kanal D ne-am trezit brusc si dintr-o dată toţi cu minunatul post turcesc pe butonul 1. După primele secunde de panică, am găsit MTV-ul pe 26, de unde l-am mutat înapoi pe locul 1, iar Kanal D a ajuns, evident pe 26 unde ajung rarisim. Marketing move - failed.

Azi dimineaţă, apăs pe 1, TV porneşte, purici. Mă gândesc că a picat cablul, dar nu, canalul 2 mergea şi era... surpriză: MTV. Deci de această dată RDS chiar a facut-o lată. Acum toate canalele sunt decalate cu un număr. TV meu nu e atât de deştept încât să le mut pe toate deodată şi chiar atât timp cât să le iau unul câte unul nu am...

Strategia celor de la RDS este destul de simplă. Un anumit segment nu se va sinchisi şi va lăsa programele în ordinea setată de operator, dar un alt segment ţine să aibă programele într-o anumită ordine. O asemenea mişcare a fost una foarte urâtă pentru că de câte ori voi apăsa pe 4 voi avea Antena 2 în loc de EuroNews... ceea ce în timp va fi foarte iritant. Poate o să devin şi eu Dolce sau iTV. Alternative există dacă nu eşti respectat ca şi consumator.