11 octombrie 2011

sushi cu creveti si icre


In imaginea de mai sus puteti admira un platouas combinat de maki cu icre si sushi cu creveti. Pam pam. Adica un redo al retetei clasice de acum ceva timp in care va explicam ce si cum e cu sushi-ul. Pentru ca deja ne-am plictisit de sushi cu somon, dar nu destul cat sa nu mai fac :) am decis sa le dau o sansa si icrelor si crevetilor. Asa ca am luat niste bucati zdravene de creveti la Carrefour si i-am curatat de capete si cozi, apoi i-am taiat de-a lungul (pe spate) si i-am curatat sub jet puternic de apa rece.
Acestea fiind zise, orezul l-am facut dupa reteta de aici, iar icrele le-am folosit ca atare. Puteti folosi orice fel de icre, mie imi plac astea mici si care fac cront intre dinti :D
Pentru sushi cu creveti trebuie doar sa  faceti ghemurile mici de orez si sa presati crevetele deasupra. Se va lipi de la orezul lipicios. Pentru maki cu icre, taiati ruloul de alga plin cu orez simplu. Cele mai bune vor fi capetele ruloului, care sunt neregulate si mai usor de umplut cu icre. La restul bucatilor de rulou de orez si alga, adica cele drepte la capete, apasati cu o lingurita si in locul format puneti icre.
Savurati cu sos de soia si putin wasabi :)

2 comentarii:

Bogdan C spunea...

Oh my... Daca as cunoaste japonezi, le-as da share...

Bianqua spunea...

*blushing* :)