07 februarie 2008

I fucking hate call-centers

Sa diferentiem de la inceput ca nu urasc oamenii care lucreaza in call-centere, ci conceptul in sine. Eu am fost unul din oamenii aceia, asa ca stiu si cum functioneaza in interior si cum se face. Howeva... cand te izbesti de prostie e rau, e.... dureros. Simt ca duc o cruciada cu RDS-ul si pentru ca sunt un biet client, evident ca ma simt ca o furnica in lupta cu un... copac. Sa zicem.

La birou avem telefonie si internet de la RDS. Telefonia a mers intotdeuna prost mai degraba decat bine, dar de 4 zile nu mai merge deloc. In prima zi cand am anuntat, au trimis un incompetent supraponderal care a verificat modemul, a observat ca nu merge "in parametri optimi" - whatever the fuck that is - si dupa ce s-a urcat pe stalp a declarat victorios "acum modemul este in parametri". Da, dar telefonul nu merge, replicam noi. In continuare. Aaaaa. Pai eu nu am treaba cu telefonia, pe mine m-au trimis sa verific modemul. Boooon. Sunam iar, iar call-center. Da sigur, numar de sesizare, nu il mai gasim, facem altul, da' firma cum se cheama, dar codul fiscal care e? Vin maine la ora 11.00, nu la ora 17.00, ba poimaine, ba nu stim cand vor veni. Argumente de genul: Suntem o firma, va dati seama ca avem nevoie de telefon, ati mai spus acum 2 zile ca va veni cineva, nu a venit nimeni, vreau cu cineva de la tehnic. Nu putem vorbi cu oamenii de la tehnic. AAAAAAAAAAAAAAAAA.

Apogeul a fost azi, ziua 4. Pana acum ii sunam pe cei de la RDS pe un numar de fix de Romtelecom, ei nu au sesizat ironia, en fin. Azi nu am mai gasit numarul de Romtelecom, am sunat pe numarul de helpdesk de RDS. Stupoare, evident ca nu mergea. Dupa vreo 5 incercari sun la urmatorul numar din lista. Era de Alba-Iulia, tot de RDS, merge, imi raspunde, ii explic, stiti vreau un numar de Romtelecom pentru Bucuresti, numarul lor de RDS nu merge. Ce imi spune? Dupa 5 minute de explicatii din partea mea. Sa astept. Astept. Ma plicti. Inchid. Sun la numarul de RDS pentru Arad. A se vedea ca le-am luat alfabetic. Iar explicatii, vreau numarul de RDS, in reteaua Romtelecom, pentru Bucuresti. Imi spune sa sun pe RDS. NU MERGE! Ca sa mai incerc. Auzi nene, pe mine nu ma plateste firma sa tot sun la un numar care NU FUNCTIONEAZA. Vreau numarul de Romtelecom. Ma pune pe hold, ma ia de pe hold si tot asa. Eu ma gandeam "cu mine o sa mori de gat si tot imi dai numarul ala". Si intr-un final ma intreaba daca am pe ce nota. DAAA. Si incepe 031.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dar in final, asta e 021 ........ Si pentru ce? Ca sa raspunda o fatuca ca stie ca au trecut 4 zile, sigur vine cineva de la tehnic azi.

Acum e ora 18.17, nu a venit inca nimeni, telefonul tot nu merge.