17 octombrie 2011

salata cu ansoa

In Italia am mancat cea mai simpla si mai buna salata. Va ziceam mai multe despre ea aici. A fost atat de buna ca am incercat sa o reproduc de indata ce am ajuns acasa si de asta vara am tot reprodus-o :) Ce ii da aroma atat de buna salatei sunt pestisorii mici de ansoa pe care ii gasiti in toate supermarketurile in niste borcane de asemenea mici. Secretul e sa nu puneti foarte multi pentru ca sunt foarte, foarte sarati si au un gust foarte puternic. Puneti cativa si mai adaugati pe parcurs in farfurie daca mai trebuie.
Adaugati rosii, salata verde, ardei copt, un pic de castravete, ardei gras si paine rupta in bucati. Daca deja sunteti fan ansoa puteti adauga niste ulei din borcanul in care erau pestisorii, daca nu, pentru un gust mai subtil, puneti ulei de masline si piper. Amestecati usor. Sare eu zic ca nu mai e nevoie pentru ca e deja sarat pestele. Painea se va imbiba cu uleiul si zeama legumelor si va iesi ceva demential. Garantez :)

Niciun comentariu: