26 mai 2012

bunataturi pentru gurmanzi

Am descoperit un magazin micut, dar extrem de bine aprovizinat cu bunataturi din toata Europa. Se numeste chiar asa, La bunataturi, simplu. Are o bucatica de Bucovina, Ardeal, dar si Grecia (iarturi si branzeturi), Italia (prosciutto crudo la pulpa intreaga! cum nu am mai vazut in Bucuresti), Spania (jamon), Belgia (trufe de ciocolata), uleiuri de masline cu arome diferite si lista mai poate continua si cu produse si cu tari. L-am descoperit in cadrul unui eveniment pentru bloggeri si presa de food care s-a lasat cu degustari de vinuri bune si preparate de Chef-ul de la Mesogios cu produse din magazin. Nu va fac pofta cu preparatele, dar va las sa descoperiti locul in imagini.

Branza in burduf imbie trecatorii din geam si o puteti combina cu o paine taraneasca.
O bucatica de Italia: prosciutto crudo, paste de toate culorile si felurile.

Ulei de masline cu tot felul de arome.
Trufe belgiene pentru ciocoholici.


Dulceturi de la Yveline. Sincer, la borcanelele astea m-am emotionat, dovada ca imi tremura mana si a iesit fuzzy poza. Singur voi reveni pentru niste caramel cu sare si dulceata de ceapa pentru carne. Yummi.


Mai gasiti si o selectie impresionanta de vinuri din multe tari, nu ca as fi eu conaisseur in materie, dar rose-ul de mai jos de la Negrini avea o culoare si o aroma dementiale. 


Asa ca daca locuiti in Bucuresti sau aveti drum, va recomand cu caldura o vizita.

Niciun comentariu: