A apărut o eroare în acest obiect gadget

13 noiembrie 2007

Internet banking - the never ending story

Azi am cerut un extras de cont de la Banca Transilvania. Acolo scria negru pe alb ca pe 5 noiembrie mi s-a retras din cont suma de 2.5 lei pentru internet banking. Trecem peste alte functionare incompetente si nesimtite, de data aceasta in P-ta Victoriei. O sun pe don'soara cu care am completat actele acum mai bine de o luna si care mi-a spus ca dureaza 2 saptamani sa mi se activeze contul si imi spune ca da, intr-adevar banii mi se iau din cont de cand inregistreaza ei cererea, chiar daca nu e functional inca serviciul. Adica, mai pe romaneste, platesc deja pentru un serviciu pe care nu il am. Pana caaaaaaaaaaaaaand??? Mama ei de Romaniei si servicii de cacat.

P.S. A se vedea istoria mai veche.

3 comentarii:

Hudrea spunea...

Eu n-am avut absolut nici o problemă cu BT 24 nu ştiu de ce e altfel la tine. Îl folosesc de aproape 2 ani deja şi sunt foarte mulţumit. Mi-am activat şi Internet bancking-ul de la BRD, dar, comparativ cu BT 24, e JENANT (mai mulţi bani pentru mai puţine servicii, mai puţine facilităţi, o aplicaţie mai greoaie, erori etc).

Apropo, am reuşit să-mi activez BT 24 pe când eram în SUA, de la distanţă deci, imagine that!

Bianqua spunea...

Nici nu pot sa imi imaginez. Mi se pare ireal.

Linda spunea...

This is great info to know.

A apărut o eroare în acest obiect gadget