26 septembrie 2011

Ultimul weekend de vara la mare - partea a 2-a

A doua zi de weekend de septembrie a fost tot calda, plaja curata si neinghesuita, iar apa calda. La pranz am zis ca daca tot a mers atat de bine cu recomandarea Lonely Planet a d-lui Baba, sa mergem tot pe mana lor si am ales la maicute, adica 'At the nuns' sau 'Pri Monahinite' cum ar zice bulgaru' si care era cotat no 2 in Varna, fata de no 4 cat era Mr Baba. Asezat foarte pitoresc in curtea unei biserici, ne-am gandit ca nu avem cum sa dam gres.
Intai a venit painea din partea casei. Dap, iar din partea casei :) cu un condiment pe baza de boia: foarte, foarte bun. Ok, ne era foarte foame, ceea ce e posibil sa il fi facut si mai bun. Oricum, painea era calda, deci priceless.


A urmat salata bulgaresca care era si frumusica si buna.
Ciorba de peste a mers numai bine cu painea calda si a fost cea mai buna ciorba de peste de vara asta. Ce'i drept am mai mancat doar o pseudo-ciorba de peste in Vama ...

Dupa ciorba de peste lucrurile nu au mai mers atat de bine. In primul rand pentru ca aveam o chelnerita care o rupea greu pe engleza. Si desi am crezut ca am ales bine, ceva carne la gratar - respectiv miel si porc, ne-au venit doua feluri inecate in grasime, nicidecum facute pe gratar. Erau prajite saracele pana s-au sufocat. Deci daca va place genul, go for it. Noi in schimb, nu ne-am prea omorat ;(

mielu'


porcu'
In schimb pisicile astea doua si inca doua mai mari care nu au incaput in poza, au mancat pe saturate :)) Nu a fost usor sa le hranim ca se uita urat la noi chelnarita, dar cand se intorcea cu spatele, ia pisu' si papa :)

Desertul in schimb a fost foarte, foarte bun: prajitura de ciocolata cu fructe (fierbinte) si inghetata de vanilie - recomand cu caldura.
Si daca ajungeti in Varna, nu mergeti doar la plaja, vizitati si centrul. E plin de cladiri vechi si frumoase, iar la Mango sunt mai ieftine hainele decat la noi :D



Pana vara viitoare, over and out de la mare.

Niciun comentariu: