A apărut o eroare în acest obiect gadget

29 decembrie 2012

Craciun versiunea 2012


Aveam in plan de anul trecut sa fac un brad din luminite, asa cum am vazut pe pinterest. Doar ca e bine sa nu crezi tot ce vezi acolo... Dovada ca bradul arata mai bine noaptea decat ziua :) Cel mai important insa a fost ca nu a incercat Kino (a.k.a. motanul) sa il manance. Are o pasiune nebuna pentru pungi de plastic si fire, dar de brad nu s-a atins. Inca o minune de Craciun :)




Am vopsit si niste conuri de brad cu un spray argintiu si am facut decoratii home-made :)


Pe care le-am folosit si in piesa cu pot-pourri de mai sus. 


Niste omuleti de zapada si gata a fost. Plus bradul, bineinteles. 



In materie de dulciuri am repetat turta dulce de anul trecut, care a impresionat si anul asta si a fost un cadou bun.



turta dulce impachetata
Si pentru ca nu eram suficienti sa dam gata un curcan, am facut un pui umplut, dupa o reteta de curcan umplut, care a iesit foarte bun.

rozmarin, cimbru, coaja de portocala si de lamaie, sare, piper, foi de dafin
unt amestecat cu condimentele de mai sus
Am uns puiul cu unul aromat, l-am umplut cu ceapa, portocala, lamaie si dafin si l-am asezat pe un pat de ceapa. L-am dat la cuptor vreo 2 ore, doar ca in graba 'du repede tot la masa' am uitat sa ii fac poza cand era gata. Mai jos o poza cand eram cam 70% copt :D


Si tot in materie de deserturi, vedeta de anul asta a fost un cheesecake imbracat in martipan.


Reteta in episodul urmator :)

Niciun comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget