A apărut o eroare în acest obiect gadget

02 februarie 2013

salata orientala


Sau ce sa faci cand nu vrei sa iesi din casa, iar rezervele de mancare sunt pe terminate. Aduni ce ti-a ramas prin frigider si in mod surprinzator iese un fel de salata orientala, with a twist. Am adunat:
  • 1 kg de cartofi 
  • 2 fire de praz
  • 4 oua
  • cateva rosii deshidratate
  • doua legaturi de frunze de patrunjel
  • sucul de la o jumatate de lamaie
  • un morcov
  • ulei de masline
  • sare
  • piper
Cartofii i-am fiert in coaja dupa reteta clasica, apoi i-am curatat de coaja si i-am taiat felii. Ouale trebuiau fierte tari, doar ca nu imi plac tari, asa ca le-am fiert 4 minute si au iesit undeva la mijloc intre moi si tari.  Trebuia sa folosim ceapa, dar am folosit praz, iar restul ingredientelor le-am pus ca sa fie o salata fresh.

rosii deshidratate si oua

morcov, frunze de patrunjel si praz



Si iata, salata orientala reinventata. Pofta buna!

Niciun comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget